sobota, 12 marca 2011

Masa z kaszy manny


 

 -   2 szklanki mleka migdałowego  lub kokosowego
  -   3  łyżki cukru (jeśli ktoś woli może być więcej
         - my lubimy ciasta  mało słodkie)
  -   6  łyżek kaszy manny
   -  100 g wiórek kokosowych
   -  2  łyżki soku z cytryny
   -  3 łyżki wegańskiej margaryny
   -  zapach  migdałowy

 Kaszę manną gotujemy na mleku  z  cukrem  na gęsto .
Wystudzoną miksujemy dodając margarynę, wiórki kokosowe
i sok z cytryny na puszystą masę,
 pod koniec dodajemy aromat.
Świetnie nadaje się do przekładanie  ciast i tortów.





2 komentarze:

krystyna pisze...

Prawie nie piekę, ale od wielkiego dzwonu staram się, i zazwyczaj mi nic nie wychodzi.
Masa z kaszy manny jest pyszna, kiedys jadłam, i dobrze wiedzieć, gdzie szukać przepisu.

Pozdrawiam!

mal pisze...

Szukam już od paru tygodni masy wegańskiej, która mi w końcu posmakuje i tym razem to był dobry strzał
- ja dodałam 6 łyżek cukru, olejek waniliowy, a zamiast wiórek kokosowych (nie lubię smaku kokosu..) 4 łyżki napoju ryżowego w proszku.
Wyszła pyszna masa, w smaku jak śmietankowa :) - i nie do poznania, że z kaszy many :) dzięki za przepis :)